.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه هاشمی به اعضای کارگزاران

آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای حزب کارگزاران بر ضرورت پیروی حزب از تصمیم‌گیری‌های جمعی تاکید کرد و خاطر نشان ساخت که در قاطع مهم سیاسی باید آنچه که به عنوان مصالح و منافع کشور توسط اکثریت پذیرفته می‌شود، ملاک عمل سایر اعضای حزب قرار گیرد.

به گزارش شمال نیور به نقل از مهر ، آیت الله هاشمی رفسنجانی ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ، در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به ضرورت حضور فعال و با نشاط در انتخابات آتی، حرکت بر اساس مصالح و منافع نظام اسلامی را یکی از نیازهای تصمیم گیری های حزبی بر شمرد.

وی افزود: هر جمع و تشکلی که مبنای فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی خود را قالب حزب تعریف می‌کند باید علاوه بر پایبندی به قانون اساسی، بر اساس خرد و تصمیم‌گیری‌های جمعی عمل کند و آنچه که به عنوان مصالح و منافع کشور به ویژه در مقاطع مهم سیاسی، اجتماعی توسط اکثریت پذیرفته می‌شود، ملاک عمل و نصب‌العین سایر اعضا قرار گیرد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی ، مشورت، همفکری، تبادل آرا بین اعضا و سایر احزاب و تشکل‌ها را از مزیت‌های حرکت‌های جمعی و حزبی برای اداره امور کشور برشمرد و تاکید کرد: فعالیت‌ها و حرکت‌های حزبی باید برآمده از آرای آحاد جامعه و مردم باشد و باید فعالیت احزاب به گونه‌ای باشد که ضمن جلب اعتماد و اطمینان جامعه، تاثیرپذیری و تعامل دو جانبه بین افکار عمومی و احزاب جدی گرفته شود.

در این دیدار که به مناسبت آغاز سال جدید و تبریک سال نو انجام شد، چند تن از اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ضمن تبریک سال نو دیدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد مسائل و موضوعات کشور به ویژه انتخابات دهم ریاست جمهوری بیان کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.